در مورد همه چیز

 

 

 

سلام سلام سلام 

 

خوبید

 

خوشید

 

سلامتید

 

دماغتون چاقه

 

دیگه چه خبر ؟؟؟؟؟

 

امید وارم همیشه شاد باشید و گل لبخند

 

رو لباتون باشه . این وب فقط و فقط و فقط

 

برای خندس . یعنی پرپر میشم اگه کسی

 

نخنده و ناراحت از این وب بره بیرون .

 

من همین جا ، پشت همین تریبون

 

اعلام میکنم که :

 

1) تمام مطالب برای خنده و شوخیه

 

و ما اصلا قصد توهین به هیچ کس و هیچ

 

قشری از جامعه رو نداریم.......

 

2) نامرده هر کی که نظر نده و از این وب خارج بشه....

 

3) عزیز دل ، خواهر ، برادر

 

کسب در آمد نمیخام

تبادل لینک 3 طرفه نمیخام

 

نمیخام آمار وبم منفجر بشه.....

 

4) خواهش میکنم خواهش میکنم

 

برای اینکه به وبتون بیام ادرس وبتون رو

 

در متن نظرتون بنویسید ..

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:12---4 مرداد 1393
سلام.وبتون خیلی بانمکه به منم سر بزنید و نظرتون رو خواهشا بدید مرسی
پاسخ: مرسی از نظرت.حتما سر میزنم


hamide
ساعت14:50---4 مرداد 1393
سلام بدک نبود ولی به پای جوک های من نمیرسه بعضی هاش هم مال عهد قلقله میرزا بود ولی در کل بدک نبود بمنم سر بزن بیشتر بخندی

حسین
ساعت16:07---3 مرداد 1393

سلام عجب وب باحالی داری دمت گرم
اینم وب منه بیا یه نظر کوچولو بدهhttp://www.khandehdooni.loxblog.com/
میشه اگه خواستی تبادل لینک کنیم

پاسخ: مرسی از نظرت. با تبادل لینک موافقم .حتما به وبت سر میزنم!!!

 



رومینـــــــــــــا
ساعت23:41---31 تير 1393
سلام..خخخخخخخخ وایییی وبتون خیلی باحاله...دلم درد گرفت از بس خندیدم...من لینکتون کردم...شماهم منو با اسم(باحـــــــــالاش بفــــــــــرما تو )بلینکین مرسی همیشه بهتون سر میزنم...شما هم بیایینااااااا نظرم یادتون نره....

bandeh...khoob....khoda
ساعت19:18---30 تير 1393
سلام.....خوبین؟؟؟
من وبمو جدیدا افتتاح کردم...
وبتون جالبه....من لینکتون میکنم...شما هم اگه لینک کنید خوشحال میشم....
پاسخ:باشه


محمد
ساعت19:41---26 تير 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری
خوش حال میشم منو لینک کنی
اگه منو لینک کنیگ منم شمارو لینک میکنم
اگه موافقی بیا تو وبم و نظر بده و بگو که لینکم کردی تا منم شمارو لینک کنم


alireza
ساعت16:43---21 تير 1393
سلام وب زیبایی داری به منم سربزن نظر یادت نره
باتبادل لینک که موافقیی؟؟؟؟؟؟
پاسخ: مرسی که سر زدی بازم بیا....بله موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 تير 1398برچسب:, | 1:34 | نویسنده : حامد |